loading...
هفت گذر ، سایت تفریحی
تبلیغات
Farhad بازدید : 142 جمعه 12 خرداد 1391 نظرات (0)
آهنگ جدید فوق العاده زیبا و شنیدنی یاس به نام من میجنگم . . . کیفیت اورجینال

(( تکست جدید اضافه شد ))


یاس من میجنگم


گرفتن تبلیغات

*با دادن نظر و امتیاز در مورد این اثر ما را یاری کنید*

لیزر پوینتر با نور سبز رنگ پک شعبده بازی تی شرت پارسا مجموعه کامل آندروید 2011

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320

Yas - Man Mijangam

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128

Yas - Man Mijangam

دانلود آهنگ با کیفیت OGG 64

من میجنگــــــــــــــــــــم

بشکاف برو جلو
این زندگی‌ بهت میگه بدو بدو

تا پاهات از خستگی ذوق ذوق کنن
به دیواره مرگ سوک سوک کنن

یکی‌ نیست بگه چته
یکی‌ نیست یه امیدی به دل تو بده

میمونی تک و تنها با یه دنیا گله
یه روح تو زندون با بدنی که وله

تو دل دنیایی که بهش داری میگی‌ بی‌ رحم
از اول داری میگی‌ سیرم

من هر دردی که دیدی دیدم
با این کوله بار‌ا به سمت پیری میرم


میبینی‌ پس حتما یه تیریپی هست
باید ببینی‌ درد‌ها رو تا بگیری درس

یه روزی درد از بخت تو میچینی پس
واسهٔ هر داره بسته کلیدی هست

وقتی‌ غرب و شرق در جنگ گرم و نرم
مرد و زن در نقش رهگذر

در گذر از مرز مرگ و خسته از تفنگ تق تق کمک کمک

دختر و پسر سرمست الکلن
تا درد رو در هر لحظه حل کنن

هرج و مرج در بطن و سطح شهر و
مردمم سرگرم ضرب و شتم

این حرفا قابل درکن
ولی‌ من قاتل مرگم

چشمامو یه مشتی خاطره تر کرد
ولی‌ بازم منم عامل حرکت


کروس:

پس من میجنگم
میدونم تو هم هستی‌ پر از درد
ولی‌ بگو بلند تر بلند تر
با صدای برندت مرتب بگو

من میجنگم


بگو مجدد مرتب
بگو بلند تر بلند تر
با صدای برندت مرتب بگو

من میجنگم


ورس۲:

یاس
با دلی‌ که مثل دریاست
کسی‌ که
تنها دوست و رفیق فرداست



من از تو دل زده ترم
به امید لذت هدف
تو این جّو مه‌ زده قدم
زدم و رسیدم به نهضت قلم

اینو میخونم و قلبم به تاپ تاپ
افتاده با ضربان هزار تا
مغزم پره حرکت شتاب در
لحنم همه کلمات رو شکاف داد


جاودانه میمونیم و هستیم پیشت
بالاخره دشمن اسیر می‌شه
یه سرباز وقتی‌ که میرسه به ته خط
تازه تبدیل به وزیر می‌شه

من میجنگم بی‌ سنگر
سر دره این جنگل رو میبندم
اونایی که بینندن دیدن من
که چطور بی‌ همدم میرفتم

به سمت هدف و اون پلی‌ که ساختم
گذشتم
از حتی اونی‌ که باختم
فردا بهم میده امید تاختن و
منم از قوام یه کمیته ساختم

من دلم به طرفدار پشتم
گرم همه هدف‌های دشمن
مثل برگ و الف‌های خشکن
که له‌ شدن با قدم‌های محکم

اونا دنبال شر می‌گردن
بازندن اینو شرط میبندم
اگه دشمن نداشتم
باید به قدرت خودم شک می‌کردم

منم جزو همون عده ام
که پر از درد و غم تموم سنّم
رو سر کردم ولی‌ حالا با قدرت
می‌تونم بگم که هنوز زندم

کروس:

پس من میجنگم
میدونم تو هم هستی‌ پر از درد
ولی‌ بگو بلند تر بلند تر
با صدای برندت مرتب بگو

من میجنگم

بگو مجدد مرتب
بگو بلند تر بلند تر
با صدای بررندت مرتب بگو

من میجنگم




عینک دید در شب + عینک دید در روز اينترنت نامحدود در سراسر ایران! بیگودی جادویی فر کننده مو پک سفید کننده دندان


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • اجاره ماشین
  • تبادل لینک تی ان تی کد
  • سایت تخصصی نئو وب
  • تی ان تی کد
  • *از همه جا / رایمون آنلاین*
  • دکتر علی شریعتی
  • تبادل بنر پی سی بنر
  • سایت تفریحی سون
  • فارسی دانلود
  • بیا تو حالشو ببر
  • مطالب جالب - خواندنی جذاب - ایمیل خواندنی - آرشیو ایمیل
  • تبادل لینک هوشمند
  • دانلود فيلم و انيميشن و سريال
  • تبادل لینک
  • لوگو و بنر و هدر رایگان
  • همه چيزز
  • ir30music
  • واسه دل خو دم واسه شماواسه همه
  • سایت ایرانیان:: persian site:: free iranian
  • █ ██ همه چیزازهمه جا ██ █
  • تبادل لینک
  • ♥♥عـ ـکـ ـسـ ـایــ ــی♥♥ کـ ـه بـه عــ ـمـ ـرت نـ ـدیـ ـدی
  • طراحی بنر رایگان (وبلاگ همه جوره)
  • آموزش هر چی که بخوای
  • HaLf-LiFe.IR | GamE OnlinE
  • امپراطوری دوستان
  • همه چی دات کام
  • ★★★هواداران رئال مادرید★★★
  • اس اس استقلال
  • اوانسنس
  • دنیای هنرمندان
  • همه چیز در مورد کانتر
  • سایت دافوس
  • ܜܔܢسربندهاے خاکے ܜܔܢ
  • انـ اسکین | قالب و ابزار سایت و وبلاگ
  • جایی برای سرگرمی
  • black vampire
  • تبادل لینک رایگان چت روم ققنوس
  • ✪✪ しѺ√乇 ✪✪
  • انجمن هواداران تیم بارسلونا
  • wWw.Kurd-Download.rzb.Ir
  • تک سانگ
  • ★ varzesh90 ★
  • عکس با کیفیت HD
  • بزرگترین وبلاگ اشعار مذهبی
  • بروزترین وبلاگ موزیک
  • بهترین سایت تفرح و سرگرمی
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک هوشمند
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک - تبادل لینک هووشمند - تیادل لینک اتوماتیک
  • تبادل لینک و معرفی لینکها توپ
  • مرجع انواع مطلب
  • تبادل لینک خودکار
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • با ما تبادل لینک کنید
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • تبادل لينك خودكار
  • تبادل لینک هوشمند
  • تبادل لینک هوشمند
  • بادل لینک اتوماتیک
  • فکسی
  • رسانه
  • تبادل لینک
  • فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن
  • دایرکتوری تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • گرافیک
  • تبادل لینک
  • مركز دانلود رايگان
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • یک باکس | تبادل لینک
  • تبادل بازدید اتوماتیک
  • tafrihi
  • فست دانلود . Fast download
  • نارین موزیک !
  • 2seda
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1351
  • کل نظرات : 67
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 31
  • آی پی امروز : 86
  • آی پی دیروز : 116
  • بازدید امروز : 233
  • باردید دیروز : 583
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,322
  • بازدید ماه : 7,124
  • بازدید سال : 61,806
  • بازدید کلی : 814,156